BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 20, 2010

~saturday itu hari tido~

morning~~ its saturday... yeaaaaaaaaaaaaaayyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!
sekarang sedang berfikir.. mau balik atau tidak... balik kg bermaksud aku akan lupakan segala apa yg ada di bandar.. ( itu utk aku.. hahaha) sedangkan aku ada assignment+test+presentation yg semuanya kene settle hari isnin and aku baru siap separuh n ade yg sentuh langsung..... phewwww.... tp klo blk kat kg internet laju beb... ( leh terima x alasan tu? hik3)

klo x balik hari ni aku kene jadi bibik and menyetelkan hal rumah tangga di mana umah ni dah jadi umpama tongkang pecah akibat permastautinnye dah upe kije enginneer or arkitek or doktor yg pegi kije pagi balik malam and xde masa even nak jengah dapur... hahahahaha....

tapi probnye kat cni.. asal ak masih ngadap lappy.. isk3.. guane kije nk settle klo asik ngadap mr lappy nih.. isk3.. ha tu la... sape suh ade brokbeng... kan da kne ngadap tenet... dah2.. sile wat kije... klo ngadap tenet je sampai ke malam x siap2 kije.. ye dak...

jom jadi bibik vogue comel.. ^___^

0 yg membebel: