BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 18, 2010

its hurt~~~

okeh.... ini post aku yg pertama setelah setaon kot x update.. ekceli ak bnyk bnde nk pot pet tgh hari td.. tp terbantot sbb ade hal kat uni... ditambah ngan masalah email+lupepassword+salah email bagai.. and aku lak ade sindrom lupe ingatan yg agak keterlaluan skang.. bnde pagi td ptg dah lupe.. =_= *sigh*


ok.. berbalik pada topik asal.. ekceli tgh hari td g ak nk post bnda ni.. walaupon skang ni ak bz giler.. assignment+test+tutorial+study yg semuenye kene settle esok... tp aku ttp nk update sbb ak rase klo ak x blogout sal bnda ni seperti ada batu besar kat bahu aku.. nk citer kat sesape aku xtau pikiran diorng.. kot salah paham ke ape ke... ( bajet ak tgh mengalami masalah sebesar alam.. huahuahua)
okeh.. citernye camni.. eh.. ak pnah blogout ke erk yg aku ade seorng det2.. err.. bkn det2 cam nadia shafiqa tu.. ni kisah pelik tapi benar.. det2 ak len dr len..errr.. cane erk nk xplain... kire rapat la.. lebey skit dr kawan kurang skit dari boipren... ( sile paham2 seniri).. ak knl die taon 2008... kitorng selalu la nyembang2 pong pang2. hari hari tukar2 pendapat.. citer2 masa depan..
plan itu ini... siap plan nk betunang bagai... tp kitorng x becinta.. hahahaha... ak panggil die pon x mcm panggil kawan.. kire up sket ar...
nk dijadikan citer.. baru2 ni die btunang... okey aku agak sedey di situ sbb die x bgtau aku pon.. (ak tau dr pesbuk).. then ak say congrate kat die... tp die ckp x konfem g sbb xknl la,kngkwn yg rekomen la,xpnh jumpe la( bla..bla..bla..) and aku agak kagum sbb die berani tunang walaupon xknl... bile aku tnye bile kawen die ckp 'ujung taun kot.. tgk la camne.. klo ade jodoh'..
then 3 4 bulan ni die menyepi dgn alasan bz kat kampus... aku okey je... biasela.. student mmg camtu... nak2 die yg da level tinggi... then baru2 ni ak ttbe nk bkak pesbuk die... skali tgk ade org say congrates.. die da nk kawin weyh.. hurmmm... (aku speachless)... knp die xnk bgtau aku?? aku tau die on pesbuk tp wat offline... ntah2 ym pon same.. ak x kesah pon die nk kawen... tp nape xnk bgtau?? ntahle ak pon xtau nk kate gane.... then.. ak tjumpe pesbuk tunang die... ak usha la.. sesaje nk tgk.. kot ade gamba... tp xde.. yg ade cume gambo2 bisness... yg ak amik ati sket ni... sblm die tunang die pnah ckp ngan ak nk bukak satu bisness ni... citer kemain.. ak pun konon sapot2... skali tgk tunang die wat bisness tu... trus aku tpikir.. btol ke die xknl tunang die?? apsal leh same?? eh ke kebetulan? eh...ke die yg suruh.. ke guane.. fenin2... rasa cam die tipu pun ade... hurmm... ntahle... kot perasaan aku je yg kacau sbb ak pnah ade hati kat die... tp.. papepon ak mmg sedey... xbleyke die gitau aku? bz sgt ke smpi nk on9 5minit pon xde mase? die tau aku mmg on9 hari2.. 12jam++/24jam sehari... hurmmm... aku sedey.... its hurt beb... walaupun xde pape... tp.... ttp terase...
ekceli bnyk bnda g yg terlintas kat pale otak ni.. tapi xtau nk ckp cane.. nnt ah... bile2 free ak susun ayat n blog blk...

errr... k lah... panjang dah kot ni.. ekceli klo ikut lagi panjang dari ni... tp memandangkan aku bz giler... ak stop dulu kot.. xpon klo kuar angin kus2 aku sat g ak update blk... hahahaha ttbe semangat nk ngapdet blog... padahal sblm ni berie je kate nk update... tp x update2 gak.. kih2... pape pon sile doakan aku berjaya..
o ya aku dgn bangganya nk ckp aku da last year beb.. taon dpan praktikal je g... o yeaahhh... yg klakonye baru mgu lpas ak ingt blk yg ak da last... hahahaha.. so.. sempene hari2 terakhir ku bergelar pelajar... che waaahh.. ak kne gunakan dengan sebaiknya... will miss dis moment... walaupon bnyk bnde aku lalui.. manis+pahit+masam+tawar... tp semue tu akan jadi satu kenangan n pengalaman yg berguna di masa akan datang... hihihi.. rasa bermotivasi lak... kui3... nnt bile da tak bizi ak citer semue kenangan zaman degree ni okeyh...

kepada awak: Selamat Pengantin Baru... semoga bahagia ke anak cucu... im ok... klo on9 sile la tegor... bnyk bnda nk nyembang ni... :) kite kawan sampai bila2 k...

notatangankaki: akurasapelikngancaraakupost... ak pun xtau ape motif aku citer bende ni... aku cume rasa nk citer je... harap2 xde org salah paham n pikir pelik... huhuhuhuhu

0 yg membebel: