BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 9, 2009

~ku kebosanan~

Hari ni ku agak kebosanan.. so.. ku usha fs yg da lame x berhapdet... then ku ternampak soklan2 yg d panggil tag... kot... hehehehe.. kerna ku x penah pon menjawab2 soklan2 seperti itew sblom neh... so ku copy n nerai le jawab.. agak2 soklan spm ngan soklan ni mne lg susah erk.. kekekeke..

1) Bekas kekasih saya-
*tggl kenangan..
2) Saya sedang mendengar-
*lagu 'the show'
3) Mungkin saya patut–
*makan... da lunch hour neh...
4) Saya suka–
*date ngan mr lappy... (^_^)
5) Sahabat-sahabat saya–
*rindu mereka...
6) Saya tak faham–
*kamoo~~
7) Saya kehilangan–
*xde pon pape yang hilang...
8) Ramai yang berkata–
*kamu nampak garang... ah~~ apekah???
9) Cinta itu adalah–
*sukar di gambarkan..
10) Di suatu tempat, seseorang sedang–
*berjalan sambil membaca...
11) Saya akan cuba–
*menjadi yang terbaik....
12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud–
*forever... kekekeke...
13) Telefon bimbit saya–
*x de kdit... huhuhu~~
14) Bila saya terjaga–
*sy akan sambung date ngan lappy... kekekeke..
15) Saya paling meluat–
*bile pompuan yang perasan semue llki pandang die n syok kat die... yuks...
16) Pesta/parti adalah–
*err... x penah p...
17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui–
*my baby bunny...
18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah–
*time kecik2 kot... hehehehe...
19) Hari ini–
*duk umah jer....
20) Malam ini saya akan–
*cek jadual untuk esok...
21) Esok pula saya akan–
*g klas....
22) Saya betul-betul inginkan–
*menjadi kaya raya... kui3..
23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini–
*xde yang terlintas di kepala...
24) Pusat membeli-belah atau arked permainan-
*due2..
25) Makanan Barat atau Jepun?–
*due2 bole...

tamat... susah gak ye... nnt ku usha soklan len lak... (^_^)

0 yg membebel: